FANDOM

line-height:26px line-height:162.5%
10px Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
12px Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
14px Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
16px Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
20px Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
30px Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.
Lorem ipsum
dolor sit amet.
Cras imperdiet
ullamcorper nisl
non placerat.

In practice - with font-size:14px / line-height:22px Edit

Static Edit

line-height:22px

FS 14px: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras imperdiet ullamcorper nisl non placerat. Ut scelerisque eleifend urna, eget luctus leo porta at. Sed ut maximus elit. Ut eu risus vitae lorem finibus rhoncus non luctus tellus. Suspendisse id nibh vel nunc volutpat aliquam. Morbi quis nisl pharetra tortor auctor ultrices.

FS 12px: Integer eleifend nunc turpis. Morbi euismod ligula vel elit congue tempus. Praesent quis tellus viverra, aliquam mi convallis, convallis magna. Cras et velit quis arcu posuere egestas. Sed diam nisl, rutrum ut felis non, elementum ullamcorper nunc. Vestibulum ex sem, iaculis vitae ante et, rhoncus elementum velit. Aliquam scelerisque est sem.

FS 14px: Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Duis bibendum tincidunt ex vel sodales. Aenean dapibus risus eu ante aliquam, ac mattis nisl tincidunt. Donec in cursus magna. Nunc tincidunt nunc eu leo ultricies, sagittis congue nisl volutpat. Nunc vestibulum quis lacus sit amet faucibus. Nulla vitae sem eget tortor semper lobortis nec at orci. Sed nulla metus, rutrum quis pharetra a, ullamcorper sit amet velit.

FS 20px: Aliquam non ex sed metus elementum volutpat. Curabitur consequat elit eget dolor euismod, dictum vulputate odio laoreet. Suspendisse neque tellus, gravida id tempus at, tempus vitae leo. Curabitur luctus faucibus ullamcorper. Duis hendrerit malesuada odio, id ultricies velit rhoncus vitae. Ut sit amet scelerisque lectus. Phasellus tristique sapien quam, nec pretium urna aliquet ut. Integer tempor nibh ut leo vehicula lobortis consequat in orci.

FS 14px: Donec laoreet accumsan nisl, et tincidunt leo condimentum ac. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec turpis risus, hendrerit non felis quis, malesuada condimentum nisi. Morbi eget leo eleifend est congue bibendum. Pellentesque id enim fermentum, varius enim in, ultricies libero. Nunc sed felis consequat, fermentum urna vitae, porttitor quam.

FS 10px: Praesent ullamcorper vulputate dolor, eget dapibus diam semper eu. Maecenas sed nulla id nulla ullamcorper fringilla ac non sem. Quisque rutrum in ex sed condimentum. Suspendisse ut elementum nisi. In tincidunt quis ipsum quis blandit. Etiam eu pharetra nunc, ut tristique libero. Aenean vel sapien elementum, ultricies eros quis, fringilla nisi. Morbi et finibus augue.

FS 14px: Vivamus venenatis et risus in sagittis. Quisque ac eros non ante auctor pellentesque. Fusce hendrerit nisi vitae orci efficitur, id posuere sapien gravida. Aliquam et turpis nec libero euismod condimentum. Integer efficitur sodales justo quis accumsan. Fusce ultrices ligula sit amet malesuada pellentesque. Praesent suscipit est aliquam, hendrerit magna eu, placerat diam. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Etiam purus felis, egestas at tortor ut, feugiat eleifend augue. Praesent in consectetur est. Quisque congue vel purus posuere iaculis. Cras eget euismod felis. Duis in ex sit amet ligula maximus pulvinar. Sed pulvinar luctus commodo.

Relative Edit

line-height:157.1%